PERSBERICHT 2e Opstapcursus Wandelen

OPSTAPCURSUS WANDELEN

De positieve ervaringen met de 1e Opstapcursus hebben ons er toe gebracht voor een 2e maal :

IN NAUWE SAMENWERKING MET GEZONDHEIDSFUNCTIONARISSEN IN DIABETESZORG

EEN 12-WEEKSE OPSTAPCURSUS WANDELEN

TE ORGANISEREN, SPECIAAL VOOR MENSEN MET DIABETES

De cursus is echter OOK opengesteld voor andere belangstellenden, die onder begeleiding het plezier van wandelen willen gaan ervaren. Zij zijn dus ook VAN HARTE WELKOM !!

Met wekelijkse wandelbijeenkomsten – beginnend met 1x per week ( maan- dagavond) en na 5 weken met 2x per week ( maandag- en woensdagavond) – willen we mensen met diabetes en andere belangstellenden uit Roosendaal en omgeving uitdagen met ons in beweging te komen !

Bij de Opstapcursus wordt nauw samengewerkt met medewerkers van de DVN (Diabetes Vereniging Nederland).

De Opstapcursus vormt tevens voor de Gemeente Roosendaal het startpunt voor de Provinciale Diabetes Challenge. We werken in deze nauw samen met medewerkers van Sportservice West-Brabant.

WIE WIL MET ONS DE UITDAGING AANGAAN ?

HEB JE BELANGSTELLING EN WIL JE MEER WETEN OVER DEZE OPSTAPCURSUS

KOM DAN NAAR

ONZE INFORMATIE-AVOND OP VRIJDAG 17 MAART a.s. aanvang 19.30 uur in het THORHONK op Sportpark VIERHOEVEN

Gedurende deze avond zijn professionals aanwezig om U nader te informeren en al uw vragen te beantwoorden en vertellen wij u graag over onze succes-ervaringen met de 1e Opstapcursus. Enkele deelnemers van de 1e cursus willen jullie graag deelgenoot maken van wat deelname voor hen heeft betekend. Ook de DVN is op de avond aanwezig. Tevens zult U worden geïnformeerd over de provinciale Diabetes Challenge.

Gedurende deze avond kan worden ingetekend voor de OPSTAPCURSUS.

De cursus vangt aan op maandag 27 maart om 19.00 uur en start steeds vanuit het Thorhonk. De cursus wordt afgesloten op zondag 25 juni met deelname aan de 6 km Kellebeek-wandeling. De cursuskosten bedragen € 50,00

WIJ HETEN U ALVAST VAN HARTE WELKOM. UITERAARD ZIJN OOK PARTNERS VAN MENSEN MET DIABETES TEVENS UITGENODIGD !

Boekenlegger op de permalink.

Reacties gesloten